Кролевецька міська рада,
Конотопського району, Сумської області

“ЕНЕРА СУМИ” відповідає на поширені питання споживачів

Дата: 27.07.2020 08:28
Кількість переглядів: 474

Фото без опису

 

Електропостачальна компанія “ЕНЕРА СУМИ” підготувала добірку відповідей на типові питання споживачів, які надходять на їх сторінки у соцмережах.

1. У рахунку відображені неправильні показники лічильника. Як скорегувати обсяги спожитої електроенергії?

У випадку, якщо в отриманому Вами рахунку за спожиту електричну енергію зазначені покази, що не відповідають дійсності рекомендуємо скористуватись одним із запропонованим нижче способів вирішення даного питання:

1). звернутись до оператора системи розподілу:

– АТ “Сумиобленерго” 0 800 300 247 або 0542 659 659;

– АТ “Укрзалізниця” 0 800 503 111.
 


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій

Зареєструватись можна буде лише після того, як громада підключить на сайт систему електронної ідентифікації. Наразі очікуємо підключення до ID.gov.ua. Вибачте за тимчасові незручності

Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь