Центри обслуговування клієнтів “ЕНЕРА СУМИ” продовжують працювати за правилами адаптивного карантину
Сумщина знаходиться у “зеленій” зоні щодо поширення коронавірусної інфекції. Тож посилення протиепідемічних заходів на території області наразі не передбачається. Разом з тим, продовжують діяти кілька обов’язкових карантинних обмежень.
Центри обслуговування клієнтів “ЕНЕРА СУМИ” працюють в умовах адаптивного карантину з червня 2020 року. Згідно з рішенням Кабінету Міністрів України від 22 липня, його дію продовжено до 31 серпня. Отже, відвідувачі ЦОК і надалі мають дотримуватися правил безпеки в умовах пандемії COVID-19.
Для вирішення питань, що стосуються постачання електроенергії, необов’язково відвідувати центр обслуговування клієнтів. Можна скористатися одним із сервісів дистанційної консультації.
Як зв’язатися із працівниками електропостачальної компанії “ЕНЕРА СУМИ” – читайте у попередніх матеріалах на сайті енергокомпанії. У розділі “Про компанію” – “Структурні підрозділи” можна знайти контакти усіх центрів обслуговування клієнтів.