A A A K K K
для людей із порушенням зору
Кролевецька міська рада,
Конотопського району, Сумської області

Головне управління ДПС у Сумській області інформує

Дата: 09.04.2021 11:37
Кількість переглядів: 496

Фото без опису

Відповідальна громадянська позиція в питанні декларування доходів

З початку 2021 року триває кампанія декларування громадянами доходів, одержаних торік. Станом на 01.04.2021 по області  громадяни подали 3201 декларацію про майновий стан і доходи. У порівнянні з аналогічним періодом минулого року кількість поданих декларацій збільшилась на 1677  (майже у два рази). Із загальної кількості - 2726 обов’язкових декларацій та 475 декларацій для отримання податкової знижки.

Доходи у сумі понад 1 млн грн задекларував 21 громадянин Сумської області, що на 10 громадян більше в порівнянні до минулого року. Загальна сума задекларованих доходів цих громадян складає 92,5 млн гривень. Самостійно нараховано 10,2 млн гривень зобов’язань з податку на доходи фізичних осіб та 1,0 млн гривень військового збору.

За результатами поданих декларацій задекларовано до сплати податку на доходи фізичних осіб у сумі 18,0 млн гривень та військового збору на загальну суму 3,0 млн гривень. З початку року  до бюджету надійшло податку на доходи з фізичних осіб у сумі 8,4 млн гривень та військового збору – 1,2 млн гривень.

Про вищезазначене повідомила начальник Головного управління ДПС у Сумській області  Наталія Кіяшко під час традиційного спілкування з журналістами друкованих засобів масової інформації  Сумщини щодо ходу кампанії декларування.

«На даний час продовжується робота щодо організаційних заходів, спрямованих на належне виконання деклараційної кампанії 2021 року. Сплачені сумськими декларантами кошти будуть спрямовані не лише до бюджетів територіальних громад, а й на потреби армії. Індивідуальний внесок кожного у вигляді сплачених податків – це посильна допомога у вирішенні актуальних питань соціального-економічного розвитку та обороноздатності держави», - зазначила Наталія Кіяшко.

 

Подавайте звітність в електронному вигляді

Конотопський сектор організації роботи організаційно-розпорядчого управління Головного управління ДПС у Сумській області у зв’язку з встановленням на території Сумської області, в тому числі Конотопському районі, червоного рівня епідемічної небезпеки та впровадження нокдауну закликає утриматися від відвідування центрів обслуговування платників без нагальної потреби.

На теперішній час, згідно розпорядчих документів Головного управління ДПС у Сумській області, обмежено режим відвідування Центів обслуговування платників відповідних ДПІ розташованих в Конотопському районі за адресами: 41615, м. Конотоп, пр. Миру, 2/1; тел. (05447) 6-61-97; 41700, м. Буринь, вул. Ринкова, 7, тел. (05454) 2-15-03; 41300, м. Кролевець, вул. Європейська, 11 тел.(05453) 9-57-84; 41500, м. Путивль, вул. Іоанна Путивльського, 46, тел. (05442) 5-26-50. Зокрема, прийом платників здійснюється за попереднім записом на конкретну годину прийому (за телефоном, через електронну скриньку) виключно для невідкладних послуг у разі гострої необхідності. Також передати кореспонденцію можливо тільки через скриньки встановлені зовні приміщення біля входу.

При цьому для спілкування з податковою службою платники мають можливість безкоштовно, в режимі реального часу, 24/7 скористатись сервісом «Електронний кабінет» (далі - ЕК), як з персональних комп’ютерів, так і з смарт-пристроїв. За допомогою цього сервісу можливо сформувати та надіслати до органів ДПС електронні документи, у тому числі запити на отримання інформації, заяви для реєстрації платниками окремих податків, податкову звітність.

Інформацію щодо порядку подання звітності в електронному вигляді можна отримати на офіційному вебпорталі ДПС України на головній сторінці у розділі «Електронна звітність» (Електронні сервіси) за електронною адресою: https://tax.gov.ua/elektronna-zvitnist/. 

Збережіть час та здоров’я. Подавайте звітність в електронному вигляді.

 

Щодо здійснення покупок у мережі Інтернет

Останнім часом до ДПС почастішали звернення громадян, які замовляли чи придбавали товари на сайтах продавців товарів з використанням мережі Інтернет.

Суть звернень полягає у тому, що продавці товарів на своїх сайтах надають неправдиву інформацію про кількість, ціну, способи розрахунків та умови доставки товарів, чим порушують вимоги законодавства про захист прав споживачів. Окрім того, такі продавці товарів у більшості випадків не виконують вимоги статті 3 Закону України «Про застосування РРО у сфері торгівлі, громадського харчування та послуг» та не видають покупцям розрахункові документи (чеки) або видають документи, які не відповідають вимогам до розрахункових документів.

Звертаємо увагу громадян – покупців на те, що продавці зобов’язані видавати розрахункові документи (чеки), а покупці мають право їх отримувати. Неотримання розрахункових документів (чеків) покупцями позбавляє їх можливості відстоювати свої права як споживача, оскільки у покупців відсутні будь-які документи, що підтверджують факт укладення угоди між ним і продавцями.

Враховуючи викладене, рекомендуємо громадянам – покупцям при здійсненні покупок у мережі Інтернет вимагати у продавців забезпечити видачу розрахункових документів (чека) у паперовому вигляді чи надсилання електронних розрахункових документів.

 

До уваги суб’єктів господарювання, які здійснюють реалізацію пального

У зв’язку з оголошенням в Україні карантину, відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 09 грудня 2020 № 1236 «Про встановлення карантину та запровадження обмежувальних протиепідемічних заходів з метою запобігання поширенню на території України гострої респіраторної хвороби COVID-19, спричиненої коронавірусом SARS-CoV-2», ДПС просить суб’єктів господарювання, які здійснюють господарську діяльність у сфері реалізації пального, тимчасово утриматись від відвідин центрів обслуговування платників податків щодо питання отримання ліцензій без нагальної потреби. 

При цьому зазначаємо, що ДПС продовжує працювати в звичайному режимі. Отримати інформаційно-довідкові послуги з питань ліцензування суб’єкти господарювання можуть за місцезнаходженням суб’єкта господарювання та / або за місцем провадження господарської діяльності в відділі ліцензування Головних управлінь ДПС в областях та м. Києві у телефонному режимі з 08:00 до 17:00 (крім суботи, неділі та святкових днів). 

Також повідомляємо, що на вебпорталі ДПС за адресою: tax.gov.ua, та на Єдиному державному вебпорталі відкритих даних (data.gov.ua) у розділі: «Реєстри» розміщений та підтримується в актуальному стані «Єдиним державним реєстром суб’єктів господарювання, які отримали ліцензії на право виробництва, зберігання, оптової та роздрібної торгівлі пальним, та місць виробництва, зберігання, оптової та роздрібної торгівлі пальним». 


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій


Буде надіслано електронний лист із підтвердженням

Потребує підтвердження через SMS


Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь