A A A K K K
для людей із порушенням зору
Кролевецька міська рада,
Конотопського району, Сумської області

ГОЛОВНЕ УПРАВЛІННЯ ДПС У СУМСЬКІЙ ОБЛАСТІ ІНФОРМУЄ

Дата: 21.01.2022 14:31
Кількість переглядів: 457

 

Як рахується час роботи в режимі офлайн

Відповідно до п. 3 розд. V Порядку реєстрації, ведення реєстру та застосування програмних реєстраторів розрахункових операцій, затвердженого наказом Міністерства фінансів України від 23.06.2020 № 317 «Про внесення змін до наказу Міністерства фінансів України від 14 червня 2016 року № 547» (далі – Порядок № 317) програмне рішення програмного реєстратора розрахункових операцій (далі – ПРРО) під час роботи в режимі офлайн має забезпечувати постійний контроль, зокрема, щодо: відновлення зв’язку ПРРО із фіскальним сервером та перевіряти наявність такого зв’язку перед формуванням кожного розрахункового документа в режимі офлайн; дотримання граничних строків застосування режиму офлайн, інформувати особу, яка здійснює розрахункову операцію про залишок часу, протягом якого може тривати режим офлайн, та припинити проведення розрахункових операцій у режимі офлайн у разі досягнення одного із граничних строків (36 годин підряд або 168 годин протягом календарного місяця).

ПРРО має бути автоматично переведений із режиму офлайн у режим онлайн-обміну з фіскальним сервером у момент відновлення зв’язку між ПРРО та фіскальним сервером.

Отже, в ПРРО час перебування в режимі офлайн рахується відповідно від моменту переходу в режим офлайн (перехід в режим офлайн відбувається при формуванні Повідомлення про проведення розрахункових операцій у період відсутності зв’язку між програмним реєстратором розрахункових операцій та фіскальним сервером за формою № 4-ПРРО (ідентифікатор J/F1316901)), далі – Повідомлення за ф. № 4-ПРРО)) до виходу з режиму офлайн (передача чеків/звітів сформованих в режимі офлайн на фіскальний сервер ДПС).

Роботу в режимі офлайн суб’єкт господарювання може контролювати шляхом сумування періодів часу, протягом якого ПРРО перебував у режимі офлайн: від дати та часу, що зазначаються у Повідомленні за ф. № 4-ПРРО з відміткою «початок переведення ПРРО в режим офлайн» до дати та часу, зазначених у Повідомленні за ф. № 4-ПРРО «завершення режиму офлайн». В програмному рішенні «ПРРО Каса» налаштовано відображення часу проведеного в режимі офлайн.

 

За минулий рік надійшло податку на прибуток підприємств

Податок на прибуток підприємств  один з вагомих джерел наповнення дохідної частини державного бюджету. Так, у січні - грудні 2021 року Головним управлінням ДПС у Сумській області мобілізовано до Державного бюджету  України 406,2 млн грн податку на прибуток – повідомила начальник Головного управління ДПС у Сумській області Наталія Кіяшко.

Як прокоментувала Наталія Кіяшко, у порівнянні з  показниками минулого року надходження цього податку до бюджету зросли  на  166,0 млн гривень.

Поряд з цим, до місцевих бюджетів забезпечено 50,2 млн гривень податку на прибуток, що  на 20,8 млн грн більше  надходжень 2020 року.

 

Податок на доходи фізичних осіб - головний наповнювач місцевих бюджетів Сумщини

У січні - грудні 2021 року надходження податку на доходи фізичних осіб до місцевих бюджетів Сумської області склали 5390,5 млн грн, темп росту до аналогічного періоду минулого року складає 119,4 відсотків. Додаткові надходження склали 875,1 млн гривень, - повідомив в. о. начальника Головного управління ДПС у Сумській області Олексій Мазуренко.

З метою мобілізації до бюджету додаткових надходжень податку на доходи фізичних осіб на постійній основі проводиться індивідуальна робота з керівниками та головними бухгалтерами підприємств та фізичними особами – підприємцями, які мають випадки виплати заробітної плати нижче законодавчо встановленого рівня, а також з питання підвищення рівня заробітної плати до рівня середньогалузевої та своєчасної її виплати, інформація узагальнюється та направляється до відповідних комісій при органах місцевого самоврядування. А саме, у 2021 році було проведено заслуховування на засіданнях робочих груп та на комісіях при органах місцевого самоврядування 616 керівників підприємств, проведено співбесіди та направлено листи на адреси 400 підприємств.

За результатами проведених спільних дій органів ДПС та органів місцевої влади 994 підприємств підвищили рівень заробітної плати, до Зведеного бюджету додатково надійшло 4249,0 тис. грн податку на доходи фізичних осіб.

Крім того, протягом року були проведені співбесіди та направлено листи 255 ФОП, які допустили випадки виплати заробітної плати найманим працівникам менше мінімальної. За результатами проведеної роботи 244 ФОП підвищили рівень заробітної плати, до Зведеного бюджету додатково надійшло 307,7 тис. грн податку на доходи фізичних осіб.

 

Декларант зобов’язаний документально підтвердити грошову вартість об’єктів

Головне управління ДПС у Сумській області нагадує платникам, що відповідно до п.п. «а» п. 4 підрозд. 9 прим. 4 розд. XX «Перехідні положення» Податкового кодексу України від 02 грудня 2010 року № 2755-VI зі змінами та доповненнями (далі – ПКУ) об’єктами одноразового (спеціального) добровільного декларування (далі – об’єкти декларування) можуть бути визначені підпунктами 14.1.280 і 14.1.281 п. 14.1 ст. 14 ПКУ активи фізичної особи, що належать декларанту на праві власності (в тому числі на праві спільної часткової або на праві спільної сумісної власності) і знаходяться (зареєстровані, перебувають в обігу, є на обліку тощо) на території України та/або за її межами станом на дату подання одноразової (спеціальної) добровільної декларації, у тому числі валютні цінності (банківські метали, крім тих, що не розміщені на рахунках, національна валюта (гривня) та іноземна валюта, крім коштів у готівковій формі, та права грошової вимоги (у тому числі депозит (вклад), кошти, позичені третім особам за договором позики), оформлені у письмовій формі з юридичною особою або нотаріально посвідчені у разі виникнення права вимоги декларанта до іншої фізичної особи.

Пункт 7 підрозд. 9 прим. 4 розд. XX «Перехідні положення» ПКУ визначає базу для нарахування збору з одноразового (спеціального) добровільного декларування виходячи із конкретних об’єктів декларування.

Згідно з п. 7.1 підрозд. 9 прим. 4 розд. XX «Перехідні положення» ПКУ для об’єктів декларування, визначених підпунктом «а» п. 4 підрозд. 9 прим. 4 розд. XX «Перехідні положення» ПКУ базою для нарахування збору з одноразового (спеціального) добровільного декларування є грошова вартість відповідного об’єкта декларування або номінальна вартість грошової вимоги, у тому числі за позиками, наданими третім особам.

У разі якщо така грошова вартість визначена в іноземній валюті, вартість таких валютних цінностей зазначається у гривні за офіційним курсом національної валюти до відповідного виду валютних цінностей, визначеним Національним банком України (далі – НБУ) станом на дату подання одноразової (спеціальної) добровільної декларації. У разі якщо така грошова вартість визначена у вигляді банківських металів, вартість банківських металів зазначається, виходячи з маси та облікової ціни банківських металів, розрахованої НБУ станом на дату подання декларантом одноразової (спеціальної) добровільної декларації.

Декларант зобов’язаний документально підтвердити грошову вартість таких об’єктів для нарахування збору з одноразового (спеціального) добровільного декларування шляхом додання до одноразової (спеціальної) добровільної декларації засвідчених належним чином копій документів, що підтверджують вартість об’єктів декларування.


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій


Буде надіслано електронний лист із підтвердженням

Потребує підтвердження через SMS


Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь