ТОВ «СУМИГАЗ ЗБУТ» ПРИПИНЯЄ ПРИЙОМ ПОБУТОВИХ СПОЖИВАЧІВ У ВІДДІЛЕННЯХ З 26.09.2022
Інформуємо, що з 26.09.2022 року ми припиняємо здійснювати прийом
побутових споживачів у наших відділеннях.
Нагадуємо, що з 01.05.2022 року всіх побутових клієнтів компанії було
переведено за рішенням Міністерства енергетики України до постачальника
«останньої надії», функції якого виконує ГПК «Нафтогаз України». Усі наші
спроби відновити роботу в секторі постачання побутовим споживачам не
зустріли розуміння з боку державних інституцій.
Незважаючи на це, протягом останніх п’яти місяців ми забезпечували стабільну
роботу наших відділень і персоналу, щоб надавати підтримку клієнтам. Втім
починаючи з 26.09.2022 року прийом громадян у відділеннях і точках
контакту ТОВ «Сумигаз Збут» проводитись не буде, окрім відділення за
адресою: м. Суми, вул. Шишкарівська, 12/3, з 8:00 до 12:00.
Наші онлайн-сервіси та контакт-центр продовжують працювати у звичному
режимі.
Надіслати заяву на повернення переплати або помилково сплачених коштів
можна на поштову адресу ТОВ «Сумигаз Збут»: 40000, м. Суми, вул.
Шишкарівська, 12/3 або на електронну скриньку: contact@smgaszbut.com.ua
Інформація про порядок повернення коштів, сплачених на рахунок ТОВ
«Сумигаз Збут», роз’яснення щодо необхідних документів та бланк заяви
опубліковані на нашому вебсайті: https://smgaszbut.com.ua/blog/pereplata-po-
osobovomu-rahunku-tov-sumigaz-zbut-ak-povernuti-kosti