A A A K K K
для людей із порушенням зору
Кролевецька міська рада,
Конотопського району, Сумської області

Інформація щодо надходжень до бюджетів усіх рівнів у січні - лютому 2023 року

Дата: 14.03.2023 09:52
Кількість переглядів: 381

У січні – лютому 2023 року платниками податків Сумської області забезпечено збір до зведеного бюджету України в сумі 3077,3 млн. гривень.

До Державного бюджету сума збору склала  1 486,8 млн. грн, у тому числі до загального фонду Державного бюджету зібрано 1 484,0 млн. гривень.

У розрізі основних бюджетоформуючих податків та зборів забезпечено надходження: податку на доходи фізичних осіб (з урахуванням військового збору) – 415,5 млн. грн., що на 94,2 млн. грн, більше минулорічного показника; рентної плати за користування надрами – 583,3 млн. грн; податку на прибуток – 52,1 млн. грн, що на 15,7 млн. грн,  більше надходжень за відповідний період минулого року; податку на додану вартість – 397,2 млн. грн; частини чистого прибутку (доходу) державних унітарних підприємств, що вилучається до бюджету, – 10,5 млн. грн, що на 3,9 млн. грн, більше надходжень за відповідний період минулого року; акцизного податку – 6,4 млн. грн, що на 2,6 млн. грн більше минулорічного показника.

До місцевих бюджетів у січні - лютому 2023 року  мобілізовано  1 590,5 млн. грн податків та зборів, забезпечено приріст надходжень  у порівнянні  з відповідним періодом минулого року на 212,6 млн. гривень.

У розрізі податків та зборів забезпечено надходження: податку на доходи фізичних осіб – 1166,9 млн. грн, що більше минулорічного показника на 273,5 млн. грн.; акцизного податку з роздрібної торгівлі підакцизних товарів  – 21,0 млн. грн; податку на майно в частині плати за землю – 138,5 млн. грн, що на 17,1 млн. грн, більше надходжень за відповідний період минулого року;  єдиного податку – 192,3 млн. грн; податку на прибуток – 6,3 млн. грн, що на 2,1 млн. грн, більше минулорічного показника;  рентної плати за користування надрами – 33,5 млн. гривень.

У січні - лютому 2023 року надходження єдиного соціального внеску склали 1 404,0 млн. грн, що більше минулорічних на  358,8 млн. грн, або на 34,3 відсотка.

 

Новий етап спільної роботи для зниження рівня незадекларованої праці

В умовах повномасштабної війни, коли всі сили і кошти держави спрямовані на наближення перемоги, незадекларована праця і неформальна економіка завдають невиправної шкоди обороноздатності країни. Намагаючись збільшити свої прибутки, деякі роботодавці уникають укладення трудових договорів і, відповідно, сплати податків.

ДПС та Держпраці об’єднуються з іншими органами для активізації роботи, спрямованої на подолання явища незадекларованої праці. Об’єднання зусиль відбувається через організацію співпраці та соціальний діалог. Для цього при міжрегіональних територіальних управліннях Держпраці створені міжвідомчі робочі групи, які формують дорожні карти приведення трудових відносин у відповідність до законодавства на рівні регіонів. До цієї роботи залучені державні органи, органи місцевого самоврядування і соціальні партнери.

На цьому етапі організована робота щодо ідентифікації суб’єктів господарювання, що не укладають трудові договори з працівниками, та формується їх перелік з метою організації подальших заходів стимулювання таких роботодавців до належного оформлення трудових відносин.

З метою інформування суб’єктів господарювання про ризики незадекларованої праці Державною податковою службою України всім платникам податків розсилаються інформаційні повідомлення, розроблені Держпраці. Така робота є частиною спільної інформаційної кампанії щодо ролі оформлення трудових відносин в умовах воєнного стану у забезпеченні економічної стійкості держави.

Звертаємо увагу роботодавців, що оформлювати працівників і сплачувати податки – це не просто юридичне зобов'язання, а громадянський обов'язок, особливо в часи війни. Втрати від незадекларованої праці становлять більше 100 млрд гривень на рік, які дозволили б збільшити видатки на оборону країни.

Відповідальність за використання праці одного неоформленого працівника може сягати 201  тисячі гривень. За ці кошти можна два роки виплачувати працівнику заробітну плату на рівні мінімальної (6700 грн), сплачувати усі податки та збори і бути відповідальним роботодавцем.

 

 Контактні телефони для вирішення актуальних питань декларування доходів громадян

З метою широкого інформування громадськості та платників податків щодо актуальних питань декларування майнового стану і доходів громадян, отриманих у 2022 році, доводимо до уваги, що наразі працюють «гарячі телефонні лінії» за участю провідних фахівців Головного управління ДПС у Сумській області, а саме: м. Суми (управління оподаткування фізичних осіб) : (0542) 685025; (0542) 685224; м. Суми (Сумський відділ податків і зборів з фізичних осіб та проведення камеральних перевірок управління оподаткування фізичних осіб): (0542)701715; (0542)701747; м. Конотоп (Конотопський відділ податків і зборів з фізичних осіб та проведення камеральних перевірок управління оподаткування фізичних осіб) : (05447) 66898; м. Ромни (Роменський відділ податків і зборів з фізичних осіб та проведення камеральних перевірок управління оподаткування фізичних осіб) : (05448) 51359; м. Охтирка (Охтирський відділ податків і зборів з фізичних осіб та проведення камеральних перевірок управління оподаткування фізичних осіб): (05446) 31045; м. Шостка (Шосткінський відділу податків і зборів з фізичних осіб та проведення камеральних перевірок управління оподаткування фізичних осіб): (05449) 22188.

Вирішуйте усі питання у телефонному режимі або онлайн. Залишайтесь вдома.

 

Податкова знижка: витрати на лікування

Головне управління ДПС у Сумській області нагадує, що до переліку витрат, дозволених до включення до податкової знижки  відповідно до п.п. 166.3.4 п. 166.3 ст. 166 Податкового кодексу України (далі – ПКУ) включається суму коштів, сплачених платником податку на користь закладів охорони здоров'я для компенсації вартості платних послуг з лікування такого платника податку або члена його сім'ї першого ступеня споріднення та/або особи, над якою встановлено опіку, у тому числі для придбання ліків, а також суму коштів, сплачених платником податку, визнаним в установленому порядку особою з інвалідністю, на користь протезно-ортопедичних підприємств, реабілітаційних установ для компенсації вартості платних послуг з реабілітації, технічних та інших засобів реабілітації, наданих такому платнику податку або його дитині з інвалідністю у розмірах, що не перекриваються виплатами з фондів загальнообов'язкового державного соціального медичного страхування.

 При цьому, пунктом 1 розд. XIX  ПКУ встановлено, що п.п 166.3.4 п. 166.3 ст. 166 ПКУ набирає чинності з 1 січня року, наступного за роком, у якому набере чинності закон про загальнообов’язкове державне соціальне медичне страхування.

Станом на 01 січня 2023 року закон про загальнообов’язкове державне соціальне медичне страхування чинності не набрав, тому податкова знижка за витратами, понесеними платником податку на користь закладів охорони здоров’я для компенсації вартості платних послуг з лікування такого платника податку або члена сім'ї першого ступеня споріднення (п.п. 166.3.4 п. 166.3 ст. 166 ПКУ), за наслідками 2022 року платникам податку не надається.

 


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій


Буде надіслано електронний лист із підтвердженням

Потребує підтвердження через SMS


Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь