Кролевецька міська рада,
Конотопського району, Сумської області

«МИ СТОЇМО НА ЗАХИСТІ ПРАЦІВНИКІВ, ЯКІ ПОВИННІ БУТИ РІВНИМИ У ПРАВАХ З РОБОТОДАВЦЯМИ, ТОМУ ЗАРПЛАТІ У КОНВЕРТІ» - НІ!

Дата: 26.04.2024 20:02
Кількість переглядів: 27

Фото без опису

 

«МИ СТОЇМО НА ЗАХИСТІ ПРАЦІВНИКІВ, ЯКІ ПОВИННІ БУТИ РІВНИМИ У ПРАВАХ

З РОБОТОДАВЦЯМИ, ТОМУ ЗАРПЛАТІ У КОНВЕРТІ» - НІ!

Антикорупційний номер цілодобової телефонної лінії сервісу «Пульс»
Державної податкової служби України: 0800-501-007


"Гарячі телефонні лінії" з питань зупинення реєстрації ПН/РК в ЄРПН З метою надання кваліфікованої допомоги платникам податків з питань зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування (ПН/РК) в Єдиному реєстрі податкових накладних (ЄРПН) Головне управління ДПС у Сумській області організовує проведення "гарячих телефонних ліній".

Залежно від вашої галузі діяльності ви можете звернутися за номерами:
виробництво, транспортні послуги та послуги технічного обслуговування ТЗ, послуги оренди, маркетингові послуги та інші: (0542) 68-52-97;  (0542) 68-51-85;  (0542) 68-50-70; +38 095 045 98 77;

сільське господарство  (0542) 68-51-01; (0542) 68-51-20

будівництво та виробництво (0542) 70-17-42; +38 099 501 26 99

ФОП за всіма  видами економічної діяльності  (0542) 68-51-79;  (0542) 68-52-29 

У разі не отримання необхідної інформації за вашим галузевим напрямком ви можете звернутися за загальним номером: (0542) 68-50-70. Телефонні лінії працюють щоденно протягом робочого дня. Наші фахівці завжди готові надати вам кваліфіковану допомогу та роз’яснення з будь-яких питань, пов’язаних з зупинкою реєстрації ПН/РК в ЄРПН. Увага! У разі оголошення повітряної тривоги стаціонарні номери можуть не відповідати. Зверніть увагу! Актуальну інформацію з питань зупинення реєстрації ПН/РК в ЄРПН можна знайти на вебсайті ДПС України: https://tax.gov.ua/.Перелік телефонних номерів може змінюватися. Рекомендуємо перед зверненням перевірити актуальну інформацію на субсайті Головного управління ДПС у Сумській області. Як працівнику перевірити оформлення трудових відносин і сплату страхових внесків Страховий стаж і сплата ЄСВ гарантують працівникам соціальний захист: оплату лікарняних, допомогу на випадок безробіття, нещасного випадку на роботі чи професійного захворювання, пенсію. Перевірте оформлення трудових відносин, своєчасність і повноту сплати страхових внесків, свій страховий стаж. Розповідаємо, як зробити це самостійно, не виходячи з дому. Якщо роботодавець має найманих працівників, він зобов’язаний щомісяця сплачувати за них ЄСВ у розмірі 22% від бази нарахування (заробітної плати, винагороди за виконання робіт або надання послуг). Як перевірити факт сплати внесків та набутий страховий стаж. Завітайте на портал електронних послуг Пенсійного фонду України https://portal.pfu.gov.ua/ або завантажте мобільний додаток «Пенсійний фонд» (Google Play та iOS). Авторизуйтеся в особистому кабінеті зручним для вас способом: За кваліфікованим електронним підписом (КЕП), який можна отримати в ДПС, акредитованому центрі сертифікації ключів, у банківських установах (перелік яких є на порталі). Шляхом ідентифікації за Gov ID, який включає в себе ідентифікацію за ЕЦП, за мобільним телефоном (Mobile ID) або за наявності рахунку в одному з 27 банків України (Bank ID). Потім оберіть розділ «Дані з реєстру застрахованих осіб». Окрім анкетних даних ви побачите відомості про: заробітну плату, з якої сплачено страхові внески з 2000 року (в окремих випадках з 1998 року) страховий стаж (з 2004 року) місця роботи (Електронна трудова книжка) періоди отримання допомоги по тимчасовій втраті працездатності На вебпорталі Пенсійного фонду України страховий стаж розраховується з 1 січня 2004 року, що пов’язано з ухваленням Закону України «Про загальнообов’язкове державне пенсійне страхування» від 09.07.2003 №1058-IV, який запровадив поняття «страховий стаж». До цього стаж вважався трудовим. Зарахування стажу до 01.01.2004 здійснюється на підставі записів у трудовій книжці та інших документів.  Уважно перевірте актуальність інформації. У разі, якщо ви побачили застарілу інформацію щодо себе або недостовірну інформацію, ви можете подати Анкету для зміни даних в Реєстрі застрахованих осіб, додавши скан-копії документів, які підтверджують зміни (розділ «Комунікації з Пенсійним фондом України: Анкета для зміни даних у Реєстрі застрахованих осіб»). Важливо! Відомості про нарахування заробітної плати (доходу, грошового забезпечення) застрахованим особам роботодавцями подаються окремо за кожний квартал із розбивкою по місяцях звітного кварталу протягом 40 календарних днів, що настають за останнім календарним днем звітного кварталу. Податкова застава в разі несплати у встановлені строки грошових зобов’язань Головне управління ДПС у Сумській області нагадує платникам податків Сумщини, що відповідно п.п.14.1.155 п. 14.1 ст. 14 ПК України податкова застава - спосіб забезпечення сплати платником податків грошового зобов'язання та пені, не сплачених таким платником у строк, визначений цим Кодексом. Податкова застава виникає на підставах, встановлених цим Кодексом.  Податкова застава є тимчасовим примусовим заходом забезпечення сплати платником податків грошового зобов’язання та пені, не сплачених таким платником у строк, визначений  ПК України. Право податкової застави виникає згідно з п. 89.1 ст. 89 ПК України та не потребує письмового оформлення. Повідомлення про виникнення у платника податків, що має податковий борг, права податкової застави міститься у податковій вимозі, яка надсилається відповідно до вимог ст. 59 ПК України. Право податкової застави поширюється на будь-яке майно платника податків, яке перебуває в його власності (господарському віданні або оперативному управлінні) у день виникнення такого права і балансова вартість якого відповідає сумі податкового боргу платника податків, а також на інше майно, на яке платник податків набуде прав власності у майбутньому.  Відповідно до п. 89.3 ст. 89 ПК України майно, на яке поширюється право податкової застави, оформлюється актом опису. До акта опису включається ліквідне майно, яке можливо використати як джерело погашення податкового боргу.  Опис майна у податкову заставу здійснюється на підставі рішення керівника контролюючого органу, яке пред’являється платнику податків, що має податковий борг.  Акт опису майна, на яке поширюється право податкової застави, складається податковим керуючим відповідно до Порядку застосування податкової застави контролюючими органами, затверджений наказом Міністерства фінансів України  від 16.06.2016 № 586.  Відмова платника податків від підписання акта опису майна, на яке поширюється право податкової застави, не звільняє такого платника податків від поширення права податкової застави на описане майно. У такому випадку опис здійснюється у присутності не менш як двох понятих. Контролюючий орган зареєструє податкову заставу у відповідному державному реєстрі. Після проведення опису майна в заставу податковим керуючим платник податків не має права відчужувати таке майно, але зберігає право користування таким майном. При цьому, платник податків може відчужувати майно, що перебуває у податковій заставі, тільки за згодою контролюючого органу, а також у разі, якщо контролюючий орган впродовж десяти днів з моменту отримання від платника податків відповідного звернення не надав такому платнику податків відповіді щодо надання (ненадання) згоди.  Стягнення коштів платника податків проводяться не раніше ніж через 30 календарних днів з дня надіслання (вручення) такому платнику податкової вимоги. У разі невиконання платником податків грошового зобов'язання, забезпеченого податковою заставою, орган стягнення у порядку, визначеному цим Кодексом, звертає стягнення на майно такого платника, що є предметом податкової застави. 


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій


Буде надіслано електронний лист із підтвердженням

Потребує підтвердження через SMS


Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь