Тендер на проведення закупівлі будівельних матеріалів
- Замовник:
1.1. ГРОМАДСЬКА ОРГАНІЗАЦІЯ «КРОЛЕВЕЦЬКА СПІЛКА УЧАСНИКІВ АНТИТЕРОРИСТИЧНОЇ ОПЕРАЦІЇ»
1.2. Код за ЄДРПОУ: 40031537
1.3. Місцезнаходження: Україна, 41300, Сумська область, Конотопський район, місто Кролевець, вул. Молодіжна, 28
- Закупівля проводиться в рамках Проєкту «Ветеранський простір – фортеця незламних» за результатами конкурсу грантів «Конкурс грантів «Центри ветеранського розвитку» що виконується за договором № 2024_01_003_ADM між Програмою розвитку Організацій Обєднаних націй (ПР ООН) та Громадською організацією «Ініціативний центр сприяння активності та розвитку громадського починання «Єднання».
2.1. Договір про надання гранту № 006UN_VC01-08197/01.
- Посадові особи замовника, уповноважені здійснювати зв’язок з учасниками:
Денисенко Оксана Володимирівна – тел.: +380969704572
- 4. Найменування предмета закупівлі: Будівельні матеріали згідно переліку:
№ |
Найменування матеріалів |
Одиниця виміру |
Кількість |
Примітка |
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
1 |
Натяжні стелі |
м2 |
187 |
|
2 |
Світильники для натяжних стель |
шт |
20 |
|
3 |
Світильники стельові |
шт |
2 |
|
4 |
Лінолеум Tarkett |
м2 |
160 |
|
5 |
Плінтус пластиковий, 2,5 м |
шт |
107 |
|
6 |
OSB-плита |
шт |
54 |
|
7 |
Гіпсокартон |
шт |
22 |
|
8 |
Шпаклівка фініш, мішок 25 кг |
шт |
13 |
|
9 |
Піна монтажна, балон |
шт |
10 |
|
10 |
Металевий профіль, 3м |
шт |
53 |
|
11 |
Грунтовка, каністра 10л |
шт |
10 |
|
12 |
Двері вхідні металеві |
шт |
1 |
|
13 |
Двері металопластикові |
шт |
3 |
|
14 |
Унітаз |
шт |
1 |
|
15 |
Шпалери, 10м2 |
шт |
55 |
|
- Строки проведення тендеру
5.1. Тендер буде проводитись на наступних етапах:
Етап № 1 – Публікація тендерного оголошення. – 02.10.2024
Етап № 2 – Кінцевий термін подання запитів для роз’яснень. – 04.10.2024 – 18:00 год.
Етап № 3 – Кінцева дата та час прийому тендерних пропозицій. – до 07.10.2024 18:00 год.
Етап № 4 – Оцінка тендерних пропозицій. – 08.10.2024
Етап № 5 – Повідомлення про визначення переможця тендеру. – 09.10.2024
Етап № 6 – Підписання договору. – 09.10.2024 – 10.10.2024
*Орієнтовні дати / Усі вказані години в часовому поясі країни Замовника.
6 Подання тендерних пропозицій
6.1. Тендерні пропозиції, супутні документи повинні бути складені українською мовою.
6.2. Цінова пропозиція повинна бути без ПДВ в українській гривні (UAH).
6.3. Тендерні пропозиції, подані із запізненням, будуть відхилені та оцінюватися не будуть.
6.4. Усі тендерні пропозиції повинні бути подані в електронній формі, у форматі PDF, за підписом керівника /уповноваженої особи учасника тендеру.
6.5. Надсилання тендерних пропозицій на e-mail Замовника: krol-csrdi@ukr.net та на пошту tender.un@ednannia.ua
6.6. Кожен учасник має право подати тільки одну пропозицію.
- Місце поставки товару: вул. Івана Дударя, 37, м. Кролевець, Конотопський район, Сумська область
7.1. Граничний термін поставки товару: 14.10.2024.
- Умови оплати: Умови оплати – відстрочка платежу. Шляхом перерахування коштів на поточний рахунок постачальника протягом 5 робочих днів з моменту поставки товару та підписання видаткових накладних.
8.1. Тип оплати: Післяоплата;
8.2. Тип днів: банківські;
8.3. Розмір оплати (%): 100;
8.4. Період (днів): 5.
- Перелік документів, які має надати учасник тендеру:
9.1. Цінову пропозицію відповідно додатку 1.
9.2. Виписка з Єдиного державного реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань.
9.3. Сертифікати якості на товар.
- Очікувана вартість предмету закупівлі, грн. : 371 383,5 грн., без ПДВ.
Додаток № 1
Форма пропозиції, яка подається Учасником на фірмовому бланку (за наявності).
Учасник не повинен відступати від даної форми.
Форма ЦІНОВОЇ пропозиції
- Повне найменування учасника тендеру.
- Адреса (місце знаходження).
- Телефон (факс), E-mail, розрахунковий рахунок, банк, МФО, КОД ОКПО.
Ми (назва Учасника), надаємо свою пропозицію щодо участі у торгах на закупівлю будівельних матеріалів згідно з вимогами Замовника торгів:
№ |
Найменування матеріалів |
Одиниця виміру |
Кількість |
Ціна за одиницю, грн. |
Загальна сума, грн. |
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
1 |
Натяжні стелі |
м2 |
187 |
||
2 |
Світильники для натяжних стель |
шт |
20 |
||
3 |
Світильники стельові |
шт |
2 |
||
4 |
Лінолеум Tarkett |
м2 |
160 |
||
5 |
Плінтус пластиковий, 2,5 м |
шт |
107 |
||
6 |
OSB-плита |
шт |
54 |
||
7 |
Гіпсокартон |
шт |
22 |
||
8 |
Шпаклівка фініш, мішок 25 кг |
шт |
13 |
||
9 |
Піна монтажна, балон |
шт |
10 |
||
10 |
Металевий профіль, 3м |
шт |
53 |
||
11 |
Грунтовка, каністра 10л |
шт |
10 |
||
12 |
Двері вхідні металеві |
шт |
1 |
||
13 |
Двері металопластикові |
шт |
3 |
||
14 |
Унітаз |
шт |
1 |
||
15 |
Шпалери, 10м2 |
шт |
55 |
||
Загальна сума цінової пропозиції______________(прописом) без ПДВ.
Ознайомившись з вимогами щодо кількості та термінів поставки товару, що закуповується, ми маємо можливість і погоджуємось забезпечити товарами відповідної якості, в необхідній кількості та в установлені замовником строки.
Ми погоджуємося з умовами, що Ви можете відхилити нашу пропозицію, та розуміємо, що Ви не обмежені у прийнятті будь-якої іншої пропозиції з більш вигідними для Вас умовами.
Разом з цією пропозицією ми надаємо документи, передбачені пунктом 9 цього Оголошення (скановані копії в форматі pdf) на підтвердження заявлених вимог.
Посада, прізвище, ініціали, підпис уповноваженої особи
підприємства/фізичної особи, завірені печаткою _______________(___________)