ІНФОРМАЦІЯ про підсумки роботи зі зверненнями громадян та організації особистого прийому у Кролевецькій міській раді за І півріччя 2021 року
І Н Ф О Р М А Ц І Я
про підсумки роботи зі зверненнями громадян
та організації особистого прийому у Кролевецькій міській раді
за І півріччя 2021 року
За І півріччя 2021 року робота із зверненнями громадян у Кролевецькій міській раді спрямована на виконання Закону України "Про звернення громадян", Указу Президента України від 07.02.2008 № 109 "Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування".
Кількість звернень, що отримано Кролевецькою міською радою за І півріччя 2021 року складає 932 звернення, в яких порушено 939 питань, з них: на особистому прийомі побувало 495 осіб, отримано звернень 432, з них порушено питань 477, з телефонних "гарячих ліній" отримано 37 звернень.
У своїх зверненнях мешканці міста порушують переважно питання соціального захисту, комунального та дорожнього господарства, поліпшення житлових умов, тощо.
Значна частина звернень громадян (252) до Кролевецької міської ради надійшло з питання соціальної політики та соціального захисту населення. Це питання, які стосуються надання матеріальних допомог.
За результатами розгляду вирішені позитивно питання та виплачено допомоги на лікування на суму 334 300,00 гривень, на поховання громадян – 25 000,00 гривень. Крім цього, надано допомоги громадянам, що постраждали внаслідок пожежі на суму 34 500,00 гривень, також надана допомога інвалідам по зору в сумі 22 560,00 гривень.
Також виплачено матеріальну допомогу громадянам, на відшкодування вартості проїзду для проходження гемодіалізу на суму 18 000,00 грн.
Актуальними питаннями, з яким громадяни звертаються до Кролевецької міської ради, це питання аграрної політики та земельних відносин, таких звернень за звітний період отримано 80.
Крім цього, болючими залишаються комунальні питання, яких за звітний період надійшло 67. Це питання, які пов'язані з благоустроєм міста, освітленням, проведенням ремонту доріг, колодязів, покрівель у багатоповерхових будинках, озеленення та інші. Вирішення таких питань потребує значних фінансових можливостей, тому найчастіше заяви виносяться на розгляд постійних комісій та тримаються на контролі до їх вирішення.
З житлової політики за звітний період звернулося 19 осіб, це питання пов’язані з поліпшенням умов проживання (квартирний облік), внесення змін до справи по квартирному обліку, заяви про видачу свідоцтв про право власності на житло, про виплату грошової компенсації дітям-сиротам. та інше.
Звернення, що потребують додаткового опрацювання або виділення додаткових коштів з місцевого бюджету для вирішення порушених у них питань, залишаються на контролі до остаточного їх вирішення.
У випадку неможливості позитивного вирішення питання громадянам надаються письмові роз’яснення.
Начальником загального відділу постійно надаються консультації мешканцям міста в телефонному режимі.
Систематично проводиться аналіз роботи зі зверненнями громадян та вживаються відповідні заходи щодо підвищення результативності вирішення питань, порушених у зверненнях мешканців міста, налагодження ефективної роботи з розгляду звернень громадян.
При розгляді заяви чи скарги громадянину надається консультація, пояснюються шляхи вирішення питання, в разі необхідності створюються комісії залученням депутатів Кролевецької міської ради, заявника до перевірки викладених у зверненні фактів, з метою виявлення обставин, які можуть викликати повторне звернення.
Вживаються заходи та приділяється особлива увага по вирішенню проблем, з якими звертаються інваліди, ветерани війни та праці, багатодітні сім’ї, особи, постраждалі від аварії на Чорнобильській АЕС, одинокі матері, учасники бойових дій та члени їх сімей, які потребують соціального захисту та підтримки.
Так, за І півріччя 2021 року звернулося 70 громадян від зазначеної категорії, так, наприклад Артему Тєстову, який опинився в складних життєвих обставинах надана матеріальна допомога на суму 9 000,00 гривень, інваліду 2 групи Толстому Івану Іллічу надана матеріальна допомога на лікування в сумі 5000 грн., громадянам міської територіальної громади, з числа учасників бойових дій на території інших держав (воїнам-інтернаціоналістам), надана матеріальна допомога на загальну суму 20 000,00 гривень. Учаснику бойових дій Миколі Івановичу Петрусенко надана матеріальна допомога на відшкодування вартості проїзду у сумі 500 гривень.
Крім цього, відповідальним працівником юридичного відділу апарату Кролевецької міської ради надається первинна юридична допомога громадянам. За І півріччя 2021 року надано 21 юридична консультація. Це питання, які стосуються оформлення права власності на майно та земельні ділянки, укладення договорів купівлі-продажу майна на ім'я малолітніх осіб та інші.
Розпорядженням Кролевецького міського голови затверджений та оприлюднений графік і порядок проведення особистого прийому громадян міським головою, старостами сіл та старостами старостинських округів на 2021 рік.
Так, За І півріччя 2021 року, проведено 40 особистих прийомів Кролевецьким міським головою, отримано 40 звернень. За результатами розгляду вирішено позитивно 25 питань, на решту 15 надані обґрунтовані відповіді. Крім цього за І півріччя 2021 року проведено 716 особистих прийомів старостами сіл, на яких отримано 485 звернень, вирішено позитивно 462 звернень, що складає 88,2 %.
У Кролевецькій міській раді забезпечений прийом електронних звернень громадян через офіційний веб-сайт. За І півріччя 2021 року надійшло 4 електронних звернення від громадян.
Крім цього, на виконання Закону України "Про доступ до публічної інформації" Кролевецькою міською радою від фізичних, юридичних осіб отримано, опрацьовано та підготовлено відповіді на 31 письмові запити.
Інформація щодо розгляду звернень громадян оприлюднюється на офіційному сайті Кролевецької міської ради.
Загалом вирішено позитивно – 703 звернення, що складає 93,7 %, на решту (229) надані обґрунтовані роз'яснення.
З метою підвищення персональної відповідальності посадових осіб підсумки роботи зі зверненнями громадян розглянуто на засіданні виконавчого комітету та засіданні сесії Кролевецької міської ради у січні 2021 року. Прийняті рішення виконавчого комітету від 28.01.2021 № 01 "Про підсумки роботи зі зверненнями громадян та організації особистого прийому у виконавчому комітеті Кролевецької міської ради за 2020 рік" та рішення четвертої сесії Кролевецької міської ради від 26.02.2021 "Про підсумки роботи зі зверненнями громадян та організації особистого прийому у виконавчому комітеті Кролевецької міської ради за 2020 рік".
Питання роботи зі зверненнями громадян було і залишається одним із пріоритетних напрямків у діяльності Кролевецької міської ради.
Начальник загального відділу
апарату виконавчого комітету Юлія СИТНИК