Тиждень безбар’єрності: ДПС впроваджує принципи доступності та рівного сервісу для всіх платників
Стартував Національний тиждень безбар’єрності в рамках стратегії
створення безбар’єрного простору в Україні за ініціативи першої леді України
Олени Зеленської.
Безбар’єрність – це про рівність, повагу до гідності, фізичну, інформаційну
та цифрову доступність. Це, насамперед, – про дотримання інтересів та потреб
кожного.
Податкова служба прагне, щоб кожен громадянин або підприємець мав
можливість отримати необхідні послуги швидко, зрозуміло та з повагою до своїх
потреб.
Безбарʼєрність у ДПС:
- доступ до онлайн-сервісів:
найпопулярніші ресурси - https://tax.gov.ua/ вебпортал ДПС та
https://ca.tax.gov.ua/ вебсайт Кваліфікованого надавача електронних довірчих
послуг ДПС адаптовані для людей із порушенням зору, Контакт-центр ДПС –
дає можливість отримати професійні відповіді на запитання з питань
оподаткування;
- доступність приміщень для людей з інвалідністю та маломобільних груп
населення:
при облаштуванні Центрів обслуговування платників першочергова увага
приділяється зручності таких осіб та забезпеченню їхніх потреб в отриманні
послуг;
- ввічливе та уважне ставлення до кожного відвідувача:
обслуговування осіб з інвалідністю та маломобільних груп населення
здійснюється позачергово. Таких відвідувачів супроводжує модератор ЦОП
протягом всіх етапів отримання послуг.
Безбар’єрний підхід – шлях до більшої довіри, прозорості та ефективності
у взаємодії між державою та платниками податків.
Із засадами та принципами безбар’єрності можна ознайомитися на
вебпорталі ДПС у розділі Безбар’єрність. https://tax.gov.ua/diyalnist-/bezbarernist/