ІНФОРМАЦІЯ про підсумки роботи зі зверненнями громадян та організації особистого прийому у Кролевецькій міській раді та її виконавчому комітеті за 2021 рік
І Н Ф О Р М А Ц І Я
про підсумки роботи зі зверненнями громадян
та організації особистого прийому у Кролевецькій міській раді та її виконавчому комітеті за 2021 рік
У 2021 році робота із зверненнями громадян у Кролевецькій міській раді спрямована на виконання Закону України "Про звернення громадян" та Указу Президента України від 07.02.2008 № 109 "Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування".
Кількість звернень, що отримано та розглянуто Кролевецькою міською радою за 2021 рік складає 1920 звернень, (2020 – 407), порушено питань 1924, з них: проведено 1366 особистих прийомів Кролевецьким міським головою та старостами старостинських округів Кролевецької міської ради на яких отримано 1155 звернень, отримано звернень з інших джерел надходження – 729, з обласної державної адміністрації отримано 4 звернення, з телефонних "гарячих ліній" отримано 32 звернення.
Найбільше звернень у 2021 році надійшло з питання соціального захисту – 414 (у 2020 – 201), це надання матеріальних допомог на поховання лікування, тощо.
За результатами розгляду виплачено допомоги на лікування на суму 685 100,00 гривень, на поховання громадян – 30 500,00 гривень. Крім цього, надано допомоги громадянам, що постраждали внаслідок пожежі на суму 49 500,00 гривень.
Виплачено матеріальну допомогу громадянам, на відшкодування вартості проїзду для проходження гемодіалізу на суму 78 000,00 грн.
Громадянам, які опинилися в складних життєвих обставинах виплачено матеріальної допомоги на суму 41500,00.
Особлива увага приділяється ветеранам праці, особам з інвалідністю, громадянам, які постраждали від аварії на Чорнобильській АЕС, громадянам з багатодітних сімей, одиноким матерям та інші громадяни, які потребують соціального захисту та підтримки. Так, за 2021 рік таких звернень надійшло 397, вирішено позитивно - 365.
Наприклад, Тетяні САВОН, одинокій матері, жительці м. Кролевець, яка опинилася в складних життєвих обставинах, надана матеріальна допомога в сумі 10 000,00 грн. для проведення ремонту даху в житловому будинку, а Вірі ХОМЕНКО, пенсіонерці, яка також опинилася в складних життєвих обставинах (відсутність водопостачання та закриття колонки на вулиці) надана матеріальна допомога на підключення домоволодіння до центральної водомережі в сумі 10 500,00 грн. Толстому Івану Іллічу, інваліду 2 групи, учаснику ліквідації аварії на Чорнобильській АЕС надана матеріальна допомога на лікування в сумі 5 000,00 грн. Марині САЛІВОН, мешканки міста Кролевець, як матері особи з інвалідністю, для облаштування безперешкодного доступу, а саме: пандуса до будинку, надано з міського бюджету матеріальну допомогу на суму 89 900,00 грн.
Також за звітний період надана матеріальна щомісячної стипендії особам, яким виповнилось 100 років і більше на суму – 12 250,00.
Крім цього, виплачена матеріальна допомога громадянам Кролевецької міської територіальної громади, з числа учасників, ветеранів війни та праці на суму 50 000,00 грн.
Залишається актуальним питанням, з якими звертаються мешканці громади це питання аграрної політики та земельних відносин. За звітний період отримано 152 звернення (у 2020 році – 24).
Також у 2021 році актуальним питання є питання охорони здоров'я. За звітний період отримано 145 звернень від мешканців громади (у 2020 – 110). Більшість з цих звернень надходять через урядову "гарячу лінію" Сумського обласного контактного центру, у своїх зверненнях громадяни скаржаться на роботу сімейних лікарів, надання якісної медичної допомоги, про відновлення аптек в сільській місцевості та з інших питань.
А з питань житлової політики спостерігається зменшення питомої ваги звернень громадян в загальній структурі звернень на 7,6 %.
Відповідальними працівниками Кролевецької міської ради та її виконавчого комітету проводиться робота щодо усунення причин, що спричиняють повторні та колективні звернення громадян, вживаються заходи щодо забезпечення запобігання безпідставним відмовам в задоволенні законних вимог заявників, проявам упередженості, халатності та формалізму при розгляді звернень. Заявникам роз'яснюється порядок оскарження прийнятих рішень.
Крім цього при розгляді заяви чи скарги громадянину надається консультація, пояснюються шляхи вирішення питання, в разі необхідності залучення заявника до перевірки викладених у зверненні фактів.
Провідним спеціалістом юридичного відділу апарату Кролевецької міської ради надається первинна юридична допомога громадянам. За 2021 рік надано 28 юридичних консультацій. Це питання, які стосуються оформлення права власності на майно та земельні ділянки, укладення договорів купівлі-продажу майна на ім'я малолітніх осіб та інші.
З 01 грудня 2021 року функціонує "гарячої" телефонна лінія.
Відповідно до чинного законодавства Кролевецька міська рада підключилась до системи електронних петицій. За 2021 рік петицій від громадян Кролевецької міської територіальної громади не надходило.
Розпорядженням Кролевецького міського голови затверджений та оприлюднений графік і порядок проведення особистого прийому громадян міським головою, секретарем міської ради, заступниками міського голови з питань діяльності виконавчих органів ради, керуючим справами (секретарем) виконавчого комітету Кролевецької міської ради та старостами старостинських округів на 2021 рік.
Так, за 2021 рік, проведено 1366 особистих прийомів. Міським головою проведено 68 особистих прийомів громадян, отримано 68 звернень, за результатами розгляду вирішено позитивно 54 звернення, що складає 79,4 %. Старостами старостинських округ Кролевецької міської територіальної громади проведено 1298 особистих прийомів, на яких звернулося 1087 громадян, отримано звернень -1087, вирішено позитивно 1031 звернення, що складає 89,3 %.
Загальним відділом апарату Кролевецької міської ради також забезпечений прийом електронних звернень громадян через офіційний веб-сайт. За 2021 рік надійшло 8 електронних звернень, (у 2020 – 0).
У Кролевецькій міській раді запроваджений постійний контроль за організацією роботи посадових осіб зі зверненнями громадян. Так, щоп'ятниці начальником загального відділу проводиться аналіз роботи за зверненнями громадян, в разі порушення термінів, інформація подається міському голові для вжиття заходів.
Всього за звітний період розглянуто 1920 звернень, з яких вирішено позитивно 1535 питань, що становить 79,9 відсотка, (у 2020 році – 271), на решту (370) надані обґрунтовані роз'яснення.
Інформація щодо розгляду звернень громадян оприлюднюється на офіційному сайті Кролевецької міської ради.
На виконання Закону України "Про доступ до публічної інформації" Кролевецькою міською радою від фізичних осіб отримано, опрацьовано та підготовлено відповіді на 53 письмових запити, що в порівнянні з 2020 роком на 15 запитів більше.
Підсумки роботи із зверненнями громадян свідчать, що відповідна робота у Кролевецькій міській раді є і залишається пріоритетним напрямком діяльності.
Начальник загального відділу
апарату виконавчого комітету Юлія СИТНИК